Tisdag

Har inte gjort mycket idag. Sett filmer. Det är det enda.

Var och såg Män som hatar kvinnor i söndags. Vilken bra film alltså. Otäck som attan, det som var hemskt att läsa om var ännu värre på film. Hyffsat bra skådespelare också, kanske inte alla såg ut som man ville men hur svårt är inte det att genomföra? Men med tittarsiffror på 175 000 stycken under den här helgen så tyder det nog på att många ville se den.



Måste nog säga att Lisbeth Salander är den tuffaste av dem alla.

Så gårdagen, var på stan med EK, ES och LB. I princip hela dagen blev det. Riktigt trevligt hade vi. Shoppade lite samt fikade på Waynes Coffee..

Haha, mobilkvalla... Skyll inte på mig.

Men vad jag inhandlade blev väl ett armband som tidigare kostat 129:- för 25 spänn. Och ett linne och en tröja.

Vad som återstår av detta lov är nu fem dagar. Vet att jag ska nog åka pulka med ES och LB och fota en dag med EK. Om vädret är bra vill säga. Ska nog till mormor och morfar på fredag och sedan jobba på lördag. Sådant är livet. Borde väl räkna lite matte kanske, läsa i boken och sedan jobba lite i Photoshop med bilden till Digitalt skapande. Men det borde jag väl ha tid med också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0