Lov

Nu verkar mitt lov vara fullt uppbokat. Har bara idag och i morgon utan planer. Hyffsat skönt endå.
Fotningen blev visst söndag och fick reda på i morse att vi var bjudna till farmor och farfar på middag på söndagkväll. Och det är väl den enda kvällen som jag har inbokad. Annars så är kvällarna fria.

Sjöbotten på fredag för grillning som det verkar och sedan arbete på lördag vad jag vet och sedan då EK på söndag.
Väntar nu bara att få höra något av ES och LB om pulkåkningen, om det blir av eller inte. Får se helt enkelt. Nu sticker jag nog ut en sväng och kollar på pappa och broder Tuck som ska pimpla nere på älven. Låter nog dem borra upp hål i isen och så tar jag kameran med mig ned. Trevligt. Ska hämta mamma i stan sedan tror jag, hon har varit i Umeå med jobbet. Vad det blir i kväll vet jag inte än.  

Kommentarer
Postat av: e.strandberg

det verkar ju som du bara kan imorgon, så vi kanske kan göra det då? jag tror att jag kann. men jag jan höra av mig nån gång under dagen, efter jag har haft körlektion.

2009-03-04 @ 23:25:51
URL: http://elinnstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0