Klassiker

Måste hitta en klassisk låt till engelskan. Och inte en Mozart eller så, utan en lite nyare. Funderade på Queen, de måste ha någon som jag kan ta.

Vad har då dagen bjudit på? Inte speciellt mycket, chillade på fotografisk bild. Matte sedan, repetition. Lunch och sedan en sväng på stan med Alexander, Camilla, Isabel och Sebastian. Fysik och sedan slutade vi 5 över två. Kortdag gillas.
Träffade Jocke på bussen, snackade med honom och ja, nu sitter jag här. Ska laga middag i kväll också. Köttfärssås och spagetti blir det.


Ser det inte lite kallt ut? Tror inte att det var det...

Om ni har missat det så ställ gärna en fråga, ska göra mitt bästa för att svara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Slutade du före mej ? :O Wierd. Btw åt vi också spagetti och köttfärssås. Och det var varmt på bilden, det minns jag.

2009-01-14 @ 18:52:42
URL: http://sweeteyes.blogg.se/
Postat av: Linda

rätt läcker bild, synd med batteriet.. jag har hittat en laddare clas ohlsson som ska passa. måste bara få lön först... suck

2009-01-14 @ 20:15:16
URL: http://lindaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0