Hej och välkommen, du har kommit till vardagen.

Back at school. Känns fint. Trevligt att träffa alla glada människor igen.
Dock så är det vattenskada i en fysiksal och datorerna, ja det märks visst att det varit lov. Skämt å sido, men de har installerat CS3! Jippi, dessvärre så fungerar det inte på alla datorer och Solid Works har visst gått upp i rök. Tokigt.

Denna dag har känts lång. Längre än förra terminen hörde jag någon säga. Morgondagen börjar med sovmorgon.
11.15. Sweet. Så det så.
Skola på lördag också. Undrar vad det är vi ska syssla med.

På begäran så kommer här min väggmålning...

Ops, lite snett. Ja i alla fall så står det: "Lär dig av gårdagen, lev för idag, hoppas på morgondagen. Det viktiga är att aldrig sluta ifrågasätta."

Ska nog måla litegrann i kväll. Kände för det. Tavlan är långt i från klar. Så, lite arbete finns.

Kommentarer
Postat av: elin

jag har sovmorgon till 12.15, det du! :P

2009-01-12 @ 18:10:59
Postat av: Linda

Nice....

2009-01-12 @ 23:30:48
URL: http://lindaisy.blogg.se/
Postat av: jenny

Åh vad fint det blev !

Jag är riktigt avundsjuk, vad duktig du är om det är du som målat den:)

2009-01-20 @ 21:19:40
URL: http://travelingpoetry.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0