En tredjedel av lovet kvar

Pappa hade kalas även igår och mormor, morfar, min morbror med sambo och min faster med sambo samt barn var här. Ganska så trevligt.
På kvällen kom då tjejorna och vi såg The notebook. Sorglig film men bra. Tyckte synd om mannen i slutet när hans fru glömt allt... Sedan var det You, Me and Dupree på trean så vi såg den. Lite tokig var den väl.

I morse vaknade jag kvart över åtta, var klarvaken och gick upp. Pappa hade farit på jobbet så jag gick och lade mig igen. Vaknade kvart över tio. Oj, inte meningen... Men jag behöver visst sova litegrann. Dessutom drömmer jag de sjukaste drömmarna nu så ni fattar inte. Mesta tiden spenderas dock i skollokaler som byggts om och som jag inte riktigt känner igen. Någon skum blandning av allt. Önskar ibland att man inte drömde. Men hjärnan arbetar väl igenom allt som har hänt då så det är väl bra antar jag.

I alla fall så är det nu en vecka kvar innan allvaret börjar igen. Förhoppningsvis så spenderar jag min ledighet väl, antagligen inte. Inte får man sova ut, nej man ska vrida tillbaka dygnet. Men jag har mina vänner och utan er skulle jag väl bli tokig...


Gammal bild från i höstas, måste också bestämma vilka bilder som ska framkallas. Måla klart ramarna och sedan börja på tavlan som vuxit sig allt större och klarare i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0