A long time ago, we used to be friends

Som sagt så har jag deriverat och räknat med sinus och cosinus idag. Matte C samt Fysik B here we go.
Nu hänger engelskan som ett mörkt moln över himlen. Ska sammanfatta Jane Austens liv bara...

Jag och Isabel gick på stan efter skolan idag. En sväng på Cubus, Stadium och Bik Bok blev det. Vi handlade ingenting men jag såg en tröja på Bikbok som var ganska najs. Måste kanske förbi och prova den alternativt köpa den?


Måste dessutom fota till uppgiften vi har på fotografisk bild. Frågan är när jag ska få tid till det? Slutar relativt sent i morgon och sedan vet jag inte när jag och ElinK ska se Benjamin Buttons otroliga liv. Är det någon som har sett den förresten? Vad tyckte du om den? I alla fall så måste jag ta och planera mitt liv litegrann. Matteprov nästa vecka och engelska redovisning i minst fem minuter. Kemi prov vecka sex och fysik prov vecka sju tror jag bestämt. Ska de ta livet av deras elever dessa lärare...


Ge mig sommar.


Jag skrev för ett tag sedan ett inlägg om en vän som jag trodde att jag hade. Nu har det gått ett tag och man har blivit behandlad som luft. Jag har försökt och försökt att blunda för problemet men hur lätt är det när man stirrar det i ansiktet varje dag.. Ge mig ett slut på detta så slipper jag ägna massa kraft på dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

seriöst, kallar du de mycket? testa med att sluta sent varje dag, tränar varje dag efter, kommmer hem typ 8, måste plugga då eftersom man har ca 2-3 prov/läxförhör i veckan! ring mig då!

2009-01-24 @ 17:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0