Som om gud skrattar oss rakt i ansiktet

Just som vi börjat prata om att det vänder nu, det blir allt ljusare och tänk, snart är det sommar. Ja då, då ska det visst påminnas om att det bara är februari fortfarande och snön vräker ner. Värre än någonsin och i natt har det väl kommit 20 cm. En halvmeter på vissa ställen då denna förbannade snö driver runt.

Känns inte så trevligt då jag vet att jag ska ut i detta väder, det blir en vända till stan för att umgås lite med Elin K. Vi är ju lediga i dag så att... Jippie!


Sovmorgon i går också, började 10 över tolv och hade tre lektioner. Svenska, engelska och kemi.
Hade kemiprov också, det gick inte så bra som jag trodde det skulle gå men endå hyffsat. Får igen det provet på tisdag tror jag.

Snart blir det duschen, sedan klä sig och sticka till stan.
Inte ett smack att göra ikväll, kanske blir det en film? Vad vet jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0