Oj då...

Nu har jag inte skrivit på länge men jag har inte riktigt känt för det heller.

Vad som har hänt sedan sist är inte så värst mycket. Helg och sedan två dagar i skola.
Fick göra engelska redovisningen igår och det var skönt, sedan verkar det som att jag nog får ett MVG i Kemi A om jag fortsätter som jag har gjort hittils. Matte provet har vi inte fått igen än, förhoppningsvis imorgon. Får se.

Satiren som vi skulle skriva till svenskan lämnades in i dag. Några stycken skulle läsas upp av fyra elever. Jag och tre till, vi stod längst fram och man skulle inte berätta vem som hade skrivit den. Jag fick då läsa min egen. Lite konstigt kan tyckas men det var Gunilla som bestämde.

Det blir nog att lägga sig hyffsat tidigt i kväll. Kanske ser jag Lynley, eller så inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0