Lördag den 7 februari

Har kommit hem från arbetet och har hunnit med ett litet fika.

Ska till farmor och farfar ikväll på middag, det blir surströmming hörde jag. Trevligt värre. Lillkusinen skulle visst dit också, fick så fint mottagande av henne i morse. Gomorron Milla, haha man kan inte annat än le åt lilltjejen.

Kvällen ska spenderas med glada vänner. ElinX2 och Erik kommer hit, har vi tur slipper vi Schlagern. Inte så glada tankar igår när jag kom på att den startar om igen. Ja, i alla fall så tror jag att vi kommer att ha kul.

Måste bara säga att jag köpte ett par skor igår. Skitfina, på DinSko. 299:-

Borde väl impregnera dem kanske... Frågan är om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0