Pissväder

Nu är det bara så att jag inte orkar mer. Sommaren 2008 försvann, vars vet man aldrig, till sydligare breddgrader kanske. Jag och Nils hann med att fota idag innan regnet började att ösa ner. Det lektes med bländare och olika slutar tider. Kanske kommer det några bilder senare...

Förkylningen dödar mig. Vaknade 01:18 i natt av att halsen gjorde ont. Har idag tagit 4 Ipren. Hittills.
 Jo, hösten är här. På riktigt. Kanske fullföljer jag min och Alexanders idé om att sticka utomlands i 4 år för att sedan flytta till ett annat land. Sverige, ett land med hyfsade åsikter men jädrar vilket dåligt väder!


Kommentarer
Postat av: elin

vad synd att du är förkyld, krya på dej =)

2008-09-03 @ 19:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0