Ny vecka

Nya bekymmer.

Haha nae, inte mycket. Kanske det att jag lider av skavsår och förkylning.

Har sedan sist varit på stan. Köpt en ny kofta, tshirt och nya skor. Arbetat på Färg&Tapet, glömde skriva in det i pärmen... hoppsan sa.. Sett 27 dresses med ElinElinochLinnea. Vilat och firat farmor på 68 års dagen, hon fyller i dag men vi var på kalas igår. Så grattis farmor!

Dagen bjöd på longitudinella vågor, håltimme, tillåten spänning, orientalisk gryta, pjäs på engelska och förenkling av uttryck. Och självklart TE2B, vad skulle man göra utan er? Efter skolan hämtade mamma mig för att åka till Ske-hamn och ta den andra sprutan för cancervaccinet. Armen kliar lite men ganska kul att se på.

Ja, Poirot ikväll. Det ska jag se.

TA DET LUGNT! 

foto: Matilda Larsson


Kommentarer
Postat av: faster Eva

har skrivit in din arbetstid i pärmen. Så du kan vara lugn

2008-09-09 @ 15:23:38
Postat av: elin

imorron slutar jag 4, du med?

2008-09-09 @ 18:16:01
URL: http://sweeteyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0