Nu vare länge sen sist

....ljudvågor....1,5 timme av ingenting....svetsning....kycklinggryta....eternal youth....funktioner....

Nu var de ett tag sen sist. Och jag kan skylla på om tapetseringen av hallen. Datorn står mitt i med en kabel från väggen, jag sitter på fotpallen till fåtöljen och det är allmänt stört.

Helgen bestog av arbete på lördag, lite fotografering av min lillkusin. Bilderna blev riktigt bra! Sedan, igår rev jag ner bården i hallen och spacklade sedan. Resultatet av det är att både pekfingret och långfingret på höger hand lider av smärta. Hur var det nu? Visst skulle man då kapa av fingrarna för att slippa smärtan, eller var det bara vid papercut? Haha, tack för den.
Missade klassfesten i lördags, kanske har jag missat nåt. Tydligen hade vissa spårat...

Ja, vad händer i veckan då? Inte så mycket tror jag, lite läxa kanske. Och sedan bio med vännerna i helgen?  Skulle väl vara rätt så najs?!?


Tack för idag!

Ha lite tålamod med uppdateringar, kan inte lova att jag kan komma åt en dator varje dag...

Kommentarer
Postat av: Eva

kanske någon bild på lillkusinen kunde mailas över.

Hon har fotografering på dagis idag, försökte kamma henne lite fint, men oj det höll väl i 5 sekunder. Ha ha.

Ha det gott och lycka till med tapetseringen

2008-09-23 @ 08:21:10
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0