Jasså minsann.

....skissa....brandövning....skinksallad....grammatikläxa....boklayout....
 

Här är det nu fullt ös. Pappa har börjat renovera så smått. Vindsluckan utanför mitt rum är nedsliten då ett nytt innertak ska upp. Blev informerad att det kommer bli kallt i natt. Som om jag inte lidit nog av låga gradantal? Nu har jag då börjat drömma om att jag fryser om händerna, det har aldrigt hänt tidigare.
Tur då att jag sover med stäng sovrums dörr så inte all kyla smiter in. Då har nog alla tår trillat av när jag vaknat.

Så är det en dag kvar på veckan. Fredagen lovar foto, orientering, matte och kemi. Sedan verkar de allra flesta vara rätt så peppade på TE2Bs klassfest på lördag. Inte jag. 26 pers instängda i en liten etta med några spritflaskor? Njae. Not så värst kul. Vad är poängen att förstöra den kropp man har fått med alkohol redan nu? Helt enkelt värdelöst. Man kan faktiskt ha kul utan. Ska jag dit blir det i sällskap av några mer förståndiga människor.

Ja, vad mer?
Har känt mig allmänt hängig i dag. Haft lite småont i huvudet och käkarna. Inte varit särskilt med utan bara flummat på. Så känns det i alla fall. Blir nog en tidig kväll även ikväll. Hör att RoomService har dragit igång, kanske blir det det?
 

Kommentarer
Postat av: Eva

va va va, har Roomservice börjat idag?

Neeeejjj, har jag missat det?

2008-09-18 @ 22:24:14
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0