Cuz we all just wanna be big rockstars...

....solidworks....2-(a/a+b)....ugnstekt falukorv....joniseringsenergi....kroki....





(Nu är allt stört, inget verkar funka, så ha lite tålamod med denna layout.. )

Ja, går kvällen blev inte riktigt som planerat. Istället blev det en fototur med Elin S och Erik. Kul! bilder kommer senare från det.

Vad har då hänt idag? Ja, jag bemästrade SolidWorks. Haah. Sedan så verkar kemin hålla på och stampa på samma ställe. Inte lärde jag mig något nytt idag heller... Det går saaaaakta framåt. Idag ägnade lärarn säkert tio minuter åt något vi inte skulle lära oss. Det snurrade runt, runt med massa strunt. Ja, det fanns tydligen underskal i en atom osv...
Vi fick till slut göra lite uppgifter. Jag, Alexander, Ellen, Isabel och Boman jobbade tillsammans. Mycket vi fick gjort? Oja. Tillexempel så skulle en ärta bli 125 km i diameter om man förstorade den lika mycket som man förstorar en atom till ärta. Intressant..

Ska ikväll på Handens Hus med mamma på broderi kväll. Brodera svart på vitt liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0