5 meter upp i en perukfabrik

....intressanta teorier....expotenialfunktioner....blodpudding....plugg....glasteckning....

Does it make sense?
Skulle inte tro det va? Otroligt ointressant, men tack Alexander och Camilla, ni gjorde lektionen överlevbar.

Vad har då hänt idag.. Inte mycket och egentligen har jag inte funderat på allvarliga saker. Typ varför man måste stå så otroooligt länge vid trafikljusen vid Ica, och vad Sven egentligen gjorde på matte lektionen. Annars så har det varit bra. Standard svaret på standard frågan. Hur har det varit idag? Bara bra.

Kanske blir det mer kemiplugg ikväll. Sammanfattning av kapitel två väntar. Det går nog fort.

Kokar potatis för fulla muggar. Nu verkar det som att jag står för matlagningen i denna familjen. I alla fall när mamma jobbar, pappa kanske inte kan laga mat? Hur skulle det gå? Nu blir det inget avancerat utan bara pölsa och potatis. Det borde ju till och med han klara upp.

Vad mer? Vad händer om man går in i ett svart hål och vad finns utanför universum. Ge mig svaret på det så blir jag glad...

Update: Ja, det är en löpvagn på bilden... tråktråktråktråktråk 

Kommentarer
Postat av: elin

en dum fråga....är det en löpvagn på bilden?

Ha det bra! :)

2008-09-30 @ 16:21:36
URL: http://sweeteyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0