Valenselektroder...haah, visst.

....studion....gamla tider och dikter....mexicanasoppa....nanometer....

Lite dåligt, inte många läser då. Typ en. Intressant.

Har nu pluggat lite kemi, tredje kapitlet är sammanfattat och jag har nu en dag kvar av min pluggar vecka. Inte den mest seriösa, typ 20 min per dag. Men lite mer än 0 i allafall.

Denna bild pryder mitt bokomslag. Helt fixad med min lilla älskling, inget photoshoppande här inte..

Helt plötsligt var vi mitt i veckan och dagarna flyger förbi utan att märkas egentligen. Morgondagen blir lite trög. Bild 8.30 i en timme sedan hål till typ halv 2. Intresse klubben antecknar. Kemi ska pluggas då, hoppas att jag får någon med mig så jag inte sitter där i min ensamhet. Då vissa är lediga hela dagen, vad har jag gjort för att bli straffad av gud på detta viset?

Emo i kanske nån timme, Alexander i två minuter i dag. Rättvist? Njae skulle inte tro det. Nu ska jag inte klaga över detta mer, jag ska inte bry mig. Inte ens lite. Nepp. Inte alls.
(Bryr du dig så gör mig sällskap och diskutera kemi. Gärna.)

Vad händer med livet, vi tillbringar de mesta av våra vakna timmar på skolan. Visst tillsammans med vänner har man skoj. Men vad händer sedan? Panik. Känns jobbigt. Är detta en sådan dag? Kanske...

Ja, ska fortsätta rita hade jag tänkt. Då slipper man tänka... Roomservice ikväll, ska bli kul.

Ta det lugnt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0