Sista dagen

I morgon börjar det stora allvaret. Konstigt egentligen, då vi fick lov den där fredagen kändes det sjukt konstigt att få lov. Nu känns det konstigt att börja om skolan. Många saker drar över en. Tre prov de närmaste tre veckorna... Engelskan, vet inte vad jag ska säga. Har ingen aning om vad jag ska plugga in men jag har endå börjat med grammatiken. Otroligt jobbigt är det i alla fall.

Men gårkvällen var trevlig. Elin, Elin och Linnea. Vi spelade spel hela kvällen. Dessutom planerades det lite inför nyårs. Så länge bort men endå så nära. Vad det blir av att göra har jag ingen aning om. Men något blir det. Helt säkert.

Vad har då hänt idag? Inte mycket. Skulle ha firat min kusin idag men pappa är förkyld så han orkade inte fara på kalas. Det fick ställas in för vår del. Jag och Broder Tuck gick då till farmor och farfar. Hade ju lovat att ställa om bilklockan. Fort gick det. Inte för inte att jag går Teknik liksom... De hade köpt en kortblandare så broder spelade lite poker med farmor och farfar. Vi fikade lite och sedan så blev det prat om allt möjligt. Kring fyra halkade vi hemåt. Oj, oj vad halkiga plattor kan vara! Man behövde ju inte gå ens...
Sedan har vi spelat lite Så det kan låta och Sing star. Broder duschar just nu, pappa vilar och jag väntar på att Gossip Girl ska börja.

I morgon är det pepp på fysik och teknikutveckling. Löpvagn here we go! Förhoppningsvis så får vi tillbaka matteprovet. Oj plötsligt blev jag lite nervös. Vill egentligen inte se det.. Men det ska nog gå bra. Det gäller att tänka positivt. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0