Fashion goes....?

Så kreativt så tokigt.
Njae, men vi började med klädkollektionen i dag. Mitt största problem är att hitta inspirationsbilder... En första skiss på kollektionen ser nämligen ut så här.

Chalie Eppes möter minimalism. Haha, ja, jag kände inte riktigt att mode var min grej. Så jag gjorde det till min grej. Matematik i mitt hjärta you know. Redan nu kan jag säga att klänningen har fått en annan form och den grå långärmaden har blivit ett linne. Men förstå mitt problem med inspirationbilder. Kan ju inte direkt fota matteläraren och lägga in bland kläderna men kanske kan TE2B fungera som statister? Lite lektions bilder vill man ha med. Oj, oj. Nu får visst älsklingen hänga med på skolan. Men vågar jag fota i klassrummet? Det är den stora frågan...

Glömde föresten säga att jag fick svar från läkaren om röntgenbilderna.
Röntgen var normal.
Pappa undrade hur det var med min fot då? Ja, så rolig är han men inte för inte att läkaren gjorde en liten miss.

Kvällen spenderas nog med lite fysikläsning och sedan House. Fast först skriver jag kanske lite enge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0