Veckoslut

Är ledig idag och tänkte passa på att ta en liten löprunda. Sisådär 2 km. Hoppas bara att jag orkar, har nämligen inte tränat på....... eeh, väldigt länge. Sedan blir det nog att steka lite på vår härliga altan. Typ 40 grader skulle jag gissa på idag. Eller kanske 30, vi får se!

Mamma ringde och sa att hon skulle in på ICA Kvantum och handla ubåtsmacka, mums! Kanske hinner springa innan lunch?

Ja, ja men nu är det helg. Ska bort på middag imorrn, och jag måste nästan in på stan i morron oxå. Undrar om jag hinner? Det är lite småfix kvar till avslutningen. Nån som sett nån snygg, somrig sjal med mycket färg? Tipsa mig isåfall!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men va tusan, var du ledig idag?? Näe, nu blir jag sur. Vi hade fysiklabb och kemilabb på förmiddan X( Så avis jag blir!!

2008-05-30 @ 15:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0