Skolan..

Ja, sitter här på skolan nu... All min tid verkar gå åt till skolan. Har i helgen pluggat fysik för fulla muggar. Snacka om en som är less... Kursprovet är i morgon och jag vill ha mer tid. Ingenting verkar att fastna. Hoppas på fysiklektionen idag, sedan så ska jag räkna hela kvällen. Jag kan ju det här! Har haft MVG på nästan alla prov, varför är det så svårt nu? Måste skärpa mig..

Den här veckan verkar vara utvärderingarnas vecka.. Alla lärare vill att vi ska skriva en. Har nyss skrivit ut en på dataanvändningen. Inge bekräftade.. TE1B är bäst! HAHA. ja nästan, vi jobbar så bra och får så fina betyg... Han ska bara veta hur rätt han har! 

Har nyss gjort en powerpoint uppgift om Ergonomi. Lärorikt. Kommer jag att komma ihåg nåt snart? Nae, skulle inte tro de va...

Haha, ja ha en bra dag. Jag ska fortsätta slita med fysiken ikväll jag...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Blä för fysik.

2008-05-26 @ 11:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0