Onsdag. En helt vanlig dag?

Skulle inte tro det. TE1B eller ja iaf form och designarna gjorde en kupp idag. Redovisade på bilden utan lärare, för att kunna fara hem tidigare. Uppskattat? Vet ej.. men ITarna, i varje fall Alexander och Nils verkade inte glada på oss. De hade nämligen Webbdesign som vanligt halv tre. Då, var jag redan hemma!

Broder Tuck har geografiläxa och vi kan inte hitta Jugoslavien. Beror det på att landet inte finns längre utan enligt Wikipedia var en politisk beteckning på en serie statsbildningar som under åren 1918-2006 fanns på Balkanhalvön och där omfattade hela eller delar av det område som i dag utgör staterna Serbien, Kroatien, Slovenien, Bosnien-Hercegovina, Montenegro och Makedonien. Update i skolböckerna tack?!

Ja, så det kan gå. Fåglarna kvittrar och solen skiner. Kommer nog att ta kameran i högsta hugg och springa ut en sväng. Om jag orkar. Jo, det gör jag!

Kommentarer
Postat av: Axxa

Hoppas Jugoslavien kommer till rätta XD

2008-05-28 @ 19:38:32
Postat av: Eva

ja kanske behöver böckerna uppdateras lite. Det var ju ett tag sedan det ändrades. Skönt att solen skiner och att det finns lite hopp om att sommaren är på väg. SJälv så jobbar jag. Vi ses

2008-05-29 @ 07:28:08
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0