Färgar jeans

Just det, i tvättmaskinen. Mina svarta jeans från HM ska bli ännu svartare. De äldsta ska sedan hamna under symaskinen för att kortas av till shorts. De är redan korta och jag kan inte göra mig av med dem så shorts blire!

Ska snart till Elin K för att äta middag, hoppas på något gott! Tar nog fram mina nya Nike skor ur garderoben. Nu jävlar ska jag få börja använda dem! Pappa tyckte att de var så vita att jag en fin sommardag skulle använda dem när jag gick mitt på vägen... Ja, nu äre sommar och jag plockar fram dem! Så jag använder dem det som är kvar av skolan och på skolavslutningen. Fick ju inte ha mina Converse, visst de är lite skitiga men nu kan jag ju använda Nike skorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0