-

Ja, mår inte bra idag direkt, förkylningen verkar ha tagit över. Trots det släpade jag mig till skolan i morse.

Rätt härligt ändå fick tillbaka två prov NK: spikat, 36,5 + (max 36,5) haha Lena gillar att ge pluss!
Matten: 26/9 2 ¤ ! MVG!! Tappade bara två poäng på Adelen. Räknade visst baklänges enligt Anders, sedan sa hann att det var snyggt att missa poäng där så visst! Det gjorde min dag!

Sprang inte 2000 m i dag, krasslig som få, 12 st hoppade över, alla sjuka eller hade ont? Nja, kanske inte men, men. Så jag säger GRATTIS till alla som förbättrade sin tid eller överhuvudtaget tig sig genom loppet.
Kanske tog sig Per och Gustaf sig vatten över huvudet. Bokstavligen. De badade i ankdammen. Fullt med ankbajs!

Sedan diskuterade jag och Camilla om hur mycket man använder olika ord... En del fattar men inte. Mitt ord som används flitigt nu är: Galet.. ja, jag vet, inte värt direkt. Har du något ord som används tjugofyra-sju???

Kommentarer
Postat av: Camilla

GALET ASSÅ!

2008-05-06 @ 20:30:53
URL: http://camillaalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0