Okej, Update...

Så, nu är man tillbax i skolan igen... sådär känns det faktiskt, det drog igång igen som vanligt. (NK prov på torsdag, matteprov nästa vecka osv... )
Fast kul att få träffa alla igen efter en veckas uppehåll! =)

Så var det rummet, ja nu ligger det ramar över hela golvet som snart ska upp på väggen. Det är iaf meningen men pappa har en stressig vecka så vi får väl se helt enkelt..

Okej, veckans fråga är om jag nånsin kommer att lära mig se skillnad på alla dessa arter...
titta själv:
image26
Någon som bryr sig överhuvud taget???
NAE, skulle inte tro det heller!

Dagens lilla citat är egentligen från igår men men:
-Min snowboard är 145 cm,

-Å då kan ju jag ta den! Den är ju bara 15 cm längre än mej!

haha, bra sagt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahhaha, jag är 1,30 lång :}

2008-03-14 @ 17:51:45
URL: http://amandawikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0