Matteprov & Baldershow

Nu är dagen över och jag har skrivit klart engelskan till redovisningen i morrn.

Matteprovet gick riktigt bra, bara en uppgift som jag funderade lite extra på och kom inte på någon snygg lösning... Det var inte så svårt, hoppas på ett MVG iaf ;D

Så baldershowen efter lunch, nu vet jag vad den handlar om. Treorna har skrivit den och uppträdde själva. Ganska kul faktiskt!  De bjöd verkligen på dem själva.

När bilden började kom en ITare och berättade om morgondagen, så vi går två lektioner och slutar 10.35! JIPPIE!!  En bra start på lovet kan man ju säga!

Så till sist säger jag bara att när jag och Camilla satt och väntade efter skolan såg vi att trätanten i entrén var en påskkärring! Så himla fult! HAHAHAHAHAH Hon såg inte klok ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0