Färdig målat!

Sitter här med vita fläckiga händer allt från målandet idag.. Och ja äntligen är det klart!
Får nu börja i morgon med mitt konstverk, håller tummarna för att det ska bli bra!

Dagen innehöll även en sväng på stan, det blev inte mycket inhandlat men en väska, ett CSI spel till datorn (hör och häpna!?), en vässare till kajalen och sedan presenter till mamma( kan inte säga vad med risk att hon läser detta... men jag hoppas att hon kommer att tycka om dem! :) ) ja det var vad som följde med mig hem. Väskan är något jag gått och suktat efter ett tag då jag har funderat på hur jag ska lösa det med alla skolböcker/gympakläder som ska släpas fram och tillbaka. Fick dock veta att min far hade en liknande väska under hans grundskoletid! Lustigt hur lika smak jag och han har...

Dagens grej var att jag fick svar på mitt mail jag skickat till Färg&Tapet med en ansökan om sommarjobb, han skulle höra av sig om nån vecka men skrev att det verkade intressant! JIPPIE!! hoppashoppashoppas... Annars får man söka nån annan stans.

Ja och sedan så har jag beställt tid för att provgå linser vecka 13 på tisdagen så framöver går jag väl från glasögon till linser! Ska bli skönt i sommar! =)

Sover btw i mitt rum i natt! Har ju sovit i groventrén några nätter då mitt rum har varit så stökigt..

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Eva

vad kul att du är klar med grovmålat. Ska bli intressant att se det färdiga resultatet. Jaha så F&T svarade så, kanske jobbar vi ihop i sommar då. Ha ha. Ha det bra

2008-03-07 @ 19:47:31
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0