Tecknet

på att jag har slappnat av kom i natt. Min hjärna går på fullvarv större delen av skoltiden. När jag slappnar av börjar jag att drömma.
Så i natt drömde jag. Det var inget som stämde, alla teknikklasser skulle splittras och göras om till fyra nya. Det fanns listor och bilder på de nya klasserna men bilderna var omgjorda och texten svårläslig. Till slut lyckades jag ta mig till något slags rum där jag träffade Alexander och Isabel. Någon lärare pratade men vi satt med ryggen mot i något som liknade en gate. De andra eleverna hade jag aldrig sett tidigare och de verkade vara invandrare men pratade jättebra svenska. Det skummaste var att jag tillslut kunde få tag i en läslig lista och förstod att jag skulle bli själv från TE1B i den nya klassen. Jag hade tur så jag och en gammal klasskompis hamnade i samma klass med cirka 40 andra. Alexander blev oxå själv i hans klass... Ja, som ni hör så finns det ingen logik i min dröm, allt detta beror på att jag slappnat av.  

Förhoppningsvis var detta då den ända dröm i sommar men jag skulle inte tro det, jag har inte lyckats fatta att det är sommar än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0