Stadsbesök igår.

Broder fick ny rullstol igår och efter det åkte vi till Bergsbyn. Hampus önskning var ju att käka en mjukglass innan han sticker ner till Umeå. Sagt och gjort vi käkade en glass, speciellt gott vare inte. Nästan mycket glass tycker jag.. Sedan skulle ett Guitar Hero inhandlas och då tips om ett billigt fanns på Maxi stack vi dit. Tyvärr var det slut där så vi åkte in till stan.

Hampus köpte sitt spel, jag och mamma köpte 6 par sockar var för 100 kr allt som allt. Broder skulle ha en keps och köpte en svart, jag ville ha en lite mindre väska och hittade en på samma ställe som broders keps. Lyckan var gjord när vi fick dem av mamma och inte behövde betala! Väskan är svart med Rolling Stones "mun" på, skitsnygg.
Behövde sedan ett limstift för att limma in mina bilder i fotoalbumet och även det fick jag, mamma måste ha varit på spenderar humör. Sedan har jag letat en armbandsklocka och sprang in på Selins ur, eller vad det heter nu, hade då turen att hitta en som var jättefin! Priset var nedsatt och det fanns bara en kvar så jag lade undan den för att sedan ringa farmor och säga att jag lagt undan en födelsedagspresent som de kunde köpa till mig. Det tyckte hon var jättebra.
Så här ser då klockan ut fast utan strassstenar på sidan, med rött band och svart urtavla. Jag tyckte att den var jättefin.

Så har jag då fixat en önskning. Återstående är en CDskiva, en ritplatta och några böcker. Kanske även några svart ramar? Behöver några till på mina väggar med foton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0