Sista dagen i 1an

Ja första året på gymnasiet då. Fort gick det och jag kan inte fatta det.. Fick sista betygen idag, MVG i fysik A och VG i bildkursen. Dagen bjöd inte på mycket. Vi fick städa lite och skriva en utvärdering. Värt? Nej, inte mycket..

Bildläraren var inte jättearg på oss för att vi skippade bildlektionen förra veckan, bara ganska. Hahah tydligen hade det gått lite dåligt med information. Eva var inte alls borta utan satt i ett möte på skolan. Men det var inte vårat fel. Ja så kan det gå. Jag är lite missnöjd med bildbetyget. En hel kurs på 50 poäng och man har ingen aning om hur man ligger till förrän man står där och får sitt betyg. Visst ett VG är inte fy skam men det och förra bildbetyget är de enda kurserna jag har VG i. Man skulle ju kunna tycka att bild borde vara lätt? Tydligen inte..

Men pepp på imorrn. Skolavslutning + fika med TE1B efter, kan det bli bättre? Måste bara komma ihåg kameran då.. Fast jag funderar på vars den ska rymmas. Måste man ha med en väska då? Kände inte för det liksom.

Ja vi ska köpa fika på ICA, haha, härligt. Hoppas på nånting på kvällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0