Glad, gladare, gladast

Solen skiner, jag har lyckats med midsommartårtan mamma bad mig baka och jag har nya tshirtar och ett par nya shorts! Dessutom blir man så glad av alla kommentarer =)

Ja tårtan, från ICAs tidning, chokladsockerkaka med typ jordgubbsfromage på. Hoppas att den är god! Midsommar firas med brunch hos mormor och morfar imorgonbitti. Käkar sedan middag hos Widmarks för att sedan sticka därifrån för att umgås med mina underbara vänner. Synd bara att mamman i familjen Widmark inte ringt och informerat mer om middagen, som det är nu vet vi ingenting... Därför kan jag inte planera mer om kvällen. Tråkigt, men jag har lovat Linnea att ringa henne i morgon för att bestämma mer. Hoppas att vädret blir bra, en midsommarstång ska ju göras! Finns det några blommor nu? Brukar inte plocka blommor utan förevigar dem på kort istället.

En tråkig sak är att jag är allergisk mot jordgubbar. Har alltid varit det men trodde att det blivit bättre. Kan äta några innan det börjar klia som attan. Åt nog lite för många för några dagar sedan för skulle idag smaka av fromagen som skulle på tårtan och höll på bli tokig. Det började klia, och det kliar inte lite utan över hela kroppen... Jordgubbar som är så gott!

Ja, dessutom är det en månad kvar till jag fyller år ungefär. Vad ska man önska sig? Har ingen aning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0