Tisdag idag

Och ännu ett avsnitt av Morden i Midsomer att se fram emot. Tur för Cully att hon äntligen blev gift förra avsnittet!

Har egentligen inte gjort mycket idag. Cyklade en tur runt Bergsbyn, dammsugade, torktumlade lite, solade och har lagat köttfärssås och spagetti. Broder har köpt Guitar Hero förra veckan och har nu totalt fastnat för det. Har min egen gubbe som klättrar högre och högre upp i karriären. Nu börjar det bli lite svårt...

Efter middagen har det bara blivit mörkare och mörkare. Tydligen har det stört regnat i stan, här i underbara Ursviken har solen skint till nu ungefär. Mamma ringde för en timme sedan och vi hade då 44 grader på altanen. Det regnar nog snart.

I morron blir det nog lite inskolning på F&T. Måste lära mig kassan då jag börjar på lördag... Ja, det blir nog kul det ändå! Känns skönt att äntligen få något gjort på dagarna även om de flesta har ledigt nu.

Klockan nio sitter jag framför tvn... Ni vet vilken kanal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0