Schlager?

Är det någon som följer melodifestivalen så där helhjärtat? Inte jag i alla fall, och lär inte göra det för än grabbarna i Simple Plan dyker upp... Något som lär bli lite svårt. Ja, ja, men det blir nog att se det stora spektaklet ikväll endå men en middag med surströmming väntas först!

Lillkusinen hade 1 årskalas idag, hon blev lite ledsen då jag skulle fara hem men det gick nog över rätt fort.
Klippningen igår blev förresten riktigt lyckad! Det är längesedan jag blev så här nöjd. Ja, efter klippningen blev det en liten sväng på staan oxå. Fick mig en vinterjacka och täckbyxor (lär nog behövas här framöver), köpte 3 t-shirts för gympa och pyjamas, fem par örhängen, benvärmare, palestina sjal och ett hårspray. Blev riktigt nöjd faktiskt =)

Ha en bra kväll med melodifestivalen eller inte...

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0