Galet mycket att göra..

Sovmorgon i morse. Började kvart över elva. Sov otroligt länge egentligen. Matte direkt och sedan lunch.
Frågan är, är det bara teknikare på väg från mattelektion som ser en pil som derivata? I trappen ned från klassrummet satt två papper med pilar på, pekandes nedåt. Alltså går kurvan ned, negativ. En pil pekandes rakt åt sidan. Ja, en konstant enligt Alexander. y=3 och nästa var y=7. Vi är inte alls tokiga. Bara lite smått skadade av all matte vi lärt oss genom tiderna.

Lunch och sedan kemi. Fick tillbaka provet 49 av 55 rätt. VG låg på 40, MVG gräns fanns visst inte... Isabel slog mig med en halv poäng. Men lite fusk då läraren nog hade räknat fel... 

Stress, stress, tre lektioner kvar på bilden. Måste jobba lite på det också... Har tvingat mig att läsa engelska i eftermiddag också. Ska läsa ett kapitel innan jag går och lägger mig. 

Måste bara berätta om bussfärden hem idag. Bussen var fullsmockad och i Bergsbyn hände det som inte får hända.. En kille spydde. Inte bara en gång utan två. Jädrar vad äckligt, klev av vid Konsum istället för vid Erisoft. En liten promenad där jag läste igenom engelska uppgiften vi fick i läxa. Men oj så ont jag fick i fötterna. Väl hemma kändes det som att vänster fot var svullen, känns lite fortfarande.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på... Kanske tv? Borde egentligen läsa engelska och rita men jag vill inte jobba med skolan hela dygnet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0