Söndag 14 december

Gårdagen bjöd på arbete, snöskottning och glada vänner.

Vi käkade tacos och åkte sedan in till stan för att se Twilight. Den var endå rätt hyffsad.

Vaknade i morse klockan sju. Gick upp på toa, hade hur ont som helst i fötterna så jag stapplade i säng igen och somnade om. Vaknade igen kring tjugo i elva av att pappa skottade utanför. Oj, oj, han var nog lite arg för det lät ganska så mycket när han slog i spaden i väggen. I alla fall kändes det som att jag blivit överkörd av ett tåg. Förkylningen har visst kommit för att stanna. Så idag har jag spenderat mesta tiden i sängen, läsandes min engelska bok. Äntligen har jag läst ut den och har även plockat ut tre citat. Skönt. Hoppas nu inte att vi måste prata om dem i morgon bara...

Nu kanske det blir lite tv eller film för att sedan hoppa i säng. Ny vecka i morgon igen. Sista innan jullovet. Så det så.


Pepp på nyårs, allt är planerat ut i minsta detalj och snart är vi där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0