Nyklippt

Och nöjd. Riktigt nöjd. Gick in med en idé och lyckades förmedla den. Nu fattas bara en hårfärgning så är man redo att möta världen. När jag nu ska få tid med att färga.

Har nu inhandlat julklapp till lillkusinen. Med värdekuponger på Åhlens fick jag betala den stora summan av 4 kronor. Som fått. Hoppas nu att lillvännen blir glad.

Den här dagen bjöd på lite matte, med tre hjärnor kommer man långt. Eller så inte? Körde vi fast lite grann kanske, Alexander och Isabel? En aning om jag får säga... Annars så var det långt hål innan fysiken. Experiment med fotboll under dagens lektion. Intressant.

När jag gick över torget i dag såg jag en skylt som fick mig att börja fundera så smått. Handlarna som står där med sina tält. De piercar visst också. Men vem gör det en dag som denna när man bara vill dra på sig täckbyxor och den stora, varma mössan? Helt galet och onödigt. Så det så...



Norran publicerade min bild på rullstolsinnebandy matchen jag lade upp för någon dag sedan. Dessvärre stod det inte vem som var fotograf. Tråkigt värre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0