I will right you a song

Thats how you know that my love is still strong. I will right you a song and you´ll know from the song that I just can´t go on without you...


Denna dag har bjudit på... Ja, lite allt möjligt egentligen. Höll på att missa programrådet då jag och Alexander satt och räknade fysik. Ops, men jag blev bara någon minut sen. Det roligaste var väl att rektorn också tyckte att Anders luktar lite väl mycket cigarettrök. Hahah, hon föreslog parfym med rosendoft. Som om det skulle hjälpa?!?

Kom hem kring tre och ritade lite på kollektionen, i morgon blir det att rita svart med färgpennor. Har skött om grannens barn och lagat mat till mig och Broder Tuck. Ritade lite till och nu ska jag skriva ut engelskan, måste jag göra om layouten eller inte... Det är frågan det.

Sitter nog här och ugglar lite till, sedan Roomservice ikväll va? Ska nog läsa engelska boken efter det, längtar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0