Gissa vad jag har gjort idag...


Som bilden skvallrar om så har vi badat. Simmat ganska mycket och så.. Rätt så slut är man väl nu, eller inte slut men lite smått bakom. Tankarna går inte riktigt lika fort som vanligt och jag var tvungen att ta till miniräknaren vid många tillfällen under kemin. Typ 15/3. Oja, aldrig att det blir fem inte... Ja, efter lite fika på stan med mamma efter skolan tog jag bussen hemåt med ES. Hon ska komma hit snart, vi hittar nog på nåt kul innan det är luciatåg på Kopparhallen halv tolv.

Kan väl inte säga så mycket förutom att matten var ganska trevlig idag. Anders var på bra humör och vi klarade av många uppgifter. Dessvärre trodde han visst att Alexander räknade högt för oss när vi egentligen hjälptes åt med en uppgift. Åt skogen med det.. Kemiläraren var lite tokig, som vanligt. Lätt var det som hon gick igenom men jag fattar inte riktigt meningen med vad det var vi lärde oss.

Ja, efter lite ritande sitter jag nu här och måste visst bädda sängen.

Ta de lugnt och sjung en luciasång. För snart står hon där med ljus i hår. Sankta Lucia.
Tokigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0