Fredag och, ja, trött och less som attan

Gårdagen började väl inte så jättebra direkt. Bussen fastnade på väg ut från Bergsbyn. Hakan körde och vi stod väl där typ 10  min. Vi klev av bussen vid busstationen och hann bara en bit när bussen blåste förbi. Se upp alla gamla tanter för här kommer Hakan och kör... 

Ritade faktiskt klart alla bilder till kollektionen igår. Har bara kvar själva bokgrejen som ska presentera allt. Det får bli till veckan på bildlektionerna. Läste även lite i engelska boken, antingen så är jag helt dum i huvudet eller så är texten helt störd. Jag har då aldrig hört eller läst någon sådandär engelska i hela mitt liv. En del ord har jag ingen aning om vad de betyder men jag fattar då handlingen i alla fall. Det blir att skumläsa hela boken och sedan hitta 4 citat innan den 15:e. Måste ju skriva om dem också, söndagen den 14 december lär jag ägna rätt mycket tid till engelska kan jag medge.

Idag är det då bad. Livräddning. Hörde från Erik att det blir att dra upp en kompis på land och sedan framåt stupa sidoläge... Hoppas att han har rätt. Jag pallar inte att dyka efter den där jädra dockan en gång till...

Sova ikväll... Kanske lyckas jag hålla mig vaken till Numbers. Det måste jag, om det sänds i kväll vill säga.


Kommentarer
Postat av: NISSSSE

WIIIIIIEEEE SÅ HIIIMLA FIIIIIN BILD ASSÅS NAAAWWWWAAWWAAWWAWA:D:D:D:D

2008-12-05 @ 09:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0