Don´t stop me now I´m having such a good time

Dagen började med att jag vaknade och hade ingen aning om vilken dag det var. Efter en liten stund slog det mig, måndag är det och 1 december. Såg julkalendern innan jag gick till bussen. Den verkar ändå ganska bra.

På fysiken fick vi äntligen leka CSI. Men det var då inte så värst kul inte... Nu vet jag hur man gör i alla fall.
Teknikutveckling, nu har vi en färdig idé till hyllan. Började lite smått i Solid Works. Vi fick tillbaka löpvagns arbetet. 14 poäng, full pott, resulterade i ett MVG. 
Engelskan var väl som vanligt, ännu mer jobb. Hon drog över tiden. Inte så kul.
På matten så fick vi tillbaka provet. 27/11 2¤. Tre poäng och en sol från max. Ganska nöjd är jag, gjorde ett slarvfel. Dåligt, men annars lyckades jag väl ganska så bra.

Sovmorgon i morgon till 11.15. Härligt, då kan man jobba lite extra med bilden i kväll. Hoppas att jag blir klar snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0