Åhå, bara en vecka kvar nu

Nu har jag bara kvar att slå in en julklapp. Till farmor och farfar, men den är inte klar än. Så det får vänta.

Dagen bjöd då som sagt på fotografisk bild, matte och fysik. Datorn på fysiklabben blev lite smått knasig. Labbrapporten försvann så vi fick ta Pers grupps labbrapport. Anders hade i allafall sett vår innan. Tokigt.

Sprang lite på stan sedan efter skolan. Köpte papper och sedan två par jeans. Det händer inte ofta. Allt till summan av 600 spänn. Skönt.

I morgon är det facktecking, vi får betyg i den kursen, sedan kemilabb, engelska med talkshow och sedan grafisk design. Får betyg även i den kursen. Har ingen aning om hur jag ligger till och vet inte vad jag kan hoppas på men helt klart vill man ha ett MVG. Så är det bara. Dessutom så går vi bara två lektioner på fredag. Slutar tjugo i tolv, vet inte heller om jag ska vara med på badet så förkyld som jag är.... Det får vi se då.

Måste sedan få klaga lite på detta otroligt vintriga och härliga decemberväder. Eller hur var det nu? Plusgrader och tö, blött som attan och ja, idag var jag ganska så blöt om fötterna. Tog inte Adidas skorna, tänkte inte riktigt utan tog dem med kardborreband. Visst var det ett litet, litet hål där längst fram. Ååååh, inte mysigt. Jag var inte själv om detta utan Alexander led också av blöta fötter, men det är lite hans eget fel då man har stora hål under sulan och inte köper nya skor.... Fast hans skor verkar vara bra förvaring, han hade visst en femtio öring inkilad i sulan. Mysigt värre.

Ja, nu har jag lärt pappa Indesign, han skulle göra några skyltar till jobbet och snart blir det nog Roomservice. Måste nog kanske se dokumentären om mannen som ska föda barn, det var väl ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0