30 december

Stan idag. Köpte en väska, två linnen, nagellack, ett armband, skärp och linsvätska. Bytte dessutom pennorna från farmor till de två första böckerna i Twilight serien, vad de nu heter på svenska...

Mormor och morfar var förbi nyss och lämnade lite skinka och gravad lax från julafton. Det hade visst blivit mycket över men mormor var orolig att det var för lite mat. Hon skulle visst ha gjort en stek också och lite creme fraiche. Bara för att nämna några grejer hon tyckte sig ha glömt. Dessutom skulle man då inte köpa köttfärs på Maxi. Då smakar köttbullarna sur kött. Så det så, nu vet ni.

Ikväll så bakar vi efterrätt till nyårsafton. Chokladfudgetårta blir det. Hoppas att vi lyckas med det.


Inspektör Hathaway. Min nya idol, haha jag höll på skratta ihjäl mig i söndags när jag och ES såg kommissarie Lewis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0