Vilar

Ja, dagen kommer nog inte att bli så väldigt jättejobbig. Har varit slut efter skolan och ser dagen som en chans att vila ut inför nästa prövning. Ska nog snart sätta mig med fysikboken och börja plugga. Hade turen att labben vi gjorde i torsdags stämde, fick nämligen veta det igår!

Såg Da Vinci koden i går med mamma, jag veti nte vad jag ska säga om den men den var ganska bra faktiskt, har nu inte läst boken så jag kan inte jämföra så...

Solen lyser med sin frånvaro och jag som hade tänkt ta ner cykeln och cykla en sväng men jag vet inte hur jag ska göra. Det blir nog att vänta tills sommarn, om jag nu kan hålla mej så länge!

image40Denna bild togs i somras och ÅÅÅ vad jag längtar till sommarens värme!

Kommentarer
Postat av: Eva

ja visst längtar man till sommaren. Synd att det snöade i natt. Vi var till Haparanda och IKEA igår, lite trist att jag har blivit förkyld. Så jag kände mig inte riktigt på topp, men vi handlade så det blev fulla bilen ha ha.

2008-04-05 @ 13:38:32
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0