Snö IGEN?!?!?!?!

Nu får de ju ta å ge sig helt enkelt... JAG VILL HA SOMMAR!!!!
Såg vädret nyss och tydligen ska de snöa mer i helgen men ändå vara plus grader... Hur går de ihop??? Ja, ja...

Iaf så har då dagen varit som vanligt med ett undantag, gick till tio i två istället för fem ifyra! Ganska så najs faktiskt, även om vi hade engelska, nk labb och fysik labb..

Grammatik på engelskan, fattade inte mycket men har ju turen att se när det blir fel så hoppas att det inte gör så mycket att man inte kan grammatiken utantill.. Ja sen typ två timmars lunch (pizza idag, men hur gått var det? inte mycket) sedan intog TE1B nk salen. Vad vi skulle göra och vad det var för syfte bakom det hela har jag ingen aning om än.. vi mortlade iaf sönder ett blad med sand och aceton för att sedan lägga det på ett papper som skulle ner i nån vätska som var förbjuden nu (?) och sen skulle det ske nåt, ja det gröna flöt ut lite och ändrade färg till gult. Supercoolt? Njae...
Fysiklabben var ändå lite bättre där hängde jag då med och fick räkna det mesta, ellära är stundens grej. Sista uppgiften kunde vi inte räkna ut för vi kan inte andragradare än men vi skulle försöka ändå tyckte Anders så visst det gjorde vi och kom fram till nåt stört.

Sedan citerar jag Olle: Det finns bara ett TE1B! hahaha ja, det har du rätt i! Vi är dom bästa helt enkelt!

Och till slut vill jag bara säga till min kusin att du klarar detta med! Du är stark och jag står vid din sida!



image39Några glada människor som lyser upp min vardag!

Kommentarer
Postat av: elin

Nu är det april, så vi ska nog inte hoppas så mycket på vädret. Så vill jag säga att du lyser upp min vardag du också =) Förresten, om du ska beställa nått från cdon, så kanske vi kan göra det tillsammans. Jag har hittat ett par gryma hörlurar på rea =)

2008-04-03 @ 21:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0