Ny vecka.

Dagen började med att jag vaknade av att väckarklockan slog igång, ovanligt då jag vanligtvis vaknar innan. Ännu ett bevis på hur trött man kan vara. Jag hoppade ur sängen och in i dushen, sprang ut och hämtade tidningen för att ensam sätta mig å käka frukost med tidningen och Rix morron Zoo som sällskap. Efter lite plattångande bar det av till busshållplatsen för att åka in till stan, där mitt liv utspelar sig för tillfället.

Åkte med Elin S och spatserade med Linnea till skolan. Mötte Amanda vid skåpen för att senare gå vidare till salen. Några glada klasskamrater satt och väntade på Gunilla, riktigt trevligt att vara tillbax! Det har ju bara gått en helg som har känts som en dag, men jag trivs i TE1B och kommer alltid att göra det.

Dagen var lagom lång och avslutades med handboll, lagom kul då mina vader gjorde sig påminda. Ont gjorde det iaf. Mötte Elin K på väg till bussen och tog sedan 16.15 bussen hem.

Ja, det var min dag, hur var din?

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter som en bra dag. Ja här kom byggkillen kl 07.30 och fortsatte i badrummet. Jag till jobbet och resten av familjen hemma. Sedan massor av jobb och nu hemma, sitter och se på Nytt Läge. Ha en bra kväll

2008-04-21 @ 20:20:51
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0