Kulturdag.

Ja, idag har jag verkligen varit kulturell! Dagen har spenderats på en mattutställning och sedan på museet i Skellefteå. Hur kul kan det vara i våran lilla stad? Jo de hade två konstnärliga utställningar av två olika konstnärer. Sture Meijers var väldigt ångest laddad och tjejjens tavlor hon hette Elisabet nånting... De var verkligen glada! Min personliga favorit hette: Jag och mina provrörsbefruktade syskon med vår klonade hund (eller nåt i den stilen!) Ja vi fick skratta lite iaf ;)

Sedan gick vi en trappa upp till de permanenta utställningarna man minns sedan barnsben och ja, barnet i mig kom fram. Det fanns ju så många knappar att trycka på och saker som hände! hahah ja de var kul iaf :)

Har just skrivit ut intervjun med min bror och ska börja skriva imorron bitti på svenskan. Hoppas att man kan börja då!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Eva

ja hörde av din mamma att ni varit på museet. Trevligt! Jag är ledig idag måndag, så vet inte riktigt vad jag och snuttan ska hitta på. Byggfirman skulle komma idag och börja i badrummet, spännande

2008-04-14 @ 08:34:06
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se
Postat av: elin

hon hette Elisabet Persson och tavlan hette "jag och.....har fått en klonad hund"

Trevlig dag, tack!

2008-04-14 @ 17:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0