Fotografisk bild!

JIPPIE!!!!!!!!!

Ja, jag är glad. Fick veta att individuella valen kommit på fc. Sprang dit för att se... att jag inte fanns med på listan.
Åh, vad pulsen gick upp. Hoppades på Fotografisk bild då kursen inte var med på listan. Slår igång datorn nu och loggar in på fc. Och ja, hade fått ett uppdaterat mail med kursen med.

Så jag, Nils och Adam från min klass kommer att gå Fotografisk bild i tvåan! Jag är så himla glad! :D
Hoppas nu på att jag tjänar tillräckligt med pengar i sommar så att en alldeles egen systemkamera kan komma i mina händer!

image43Tänk så glad man kan vara!

Kommentarer
Postat av: Eva

Åh jag vill också ha en ny kamera. Spara pengar, spara, spara. Oj det är svårt. Ha det gott

2008-04-16 @ 21:28:01
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0