1 april!

Ja, då var det dagen som alla ska skämtas. Radion stod på i morse och de saker jag uppfattade som skämt var Morron Zoos avlyssning på telefonsamtal, Den norska killen som druckit glykol, nån skånsk tidning som skaffat internet inloggning med tumavtryck på skärmen för alla läsare! Ja och sen hur man tagit fram nåt för att skrämma bort terrorister med curry, lite konstigt var det allt...

Sedan säger jag GRATTIS till min broder som fyller 12 år idag!

Första dagen med linser i skolan förresten, gick bara bra men jag måste fråga optikern om den vänstra linsen... Den är nog inte som den ska vara.

Ja, bildprov imorrn... så nu blire plugg då pappa kommer hem. Måste få i mig nån middag, Vilda lådan var ingen vidare lunch kan man ju säga...

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis H på födelsedagen.
Hoppas han får en superbra dag.
Kramar från lillkusinen

2008-04-01 @ 19:22:23
URL: http://www.tapeterochteak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0