Vardag och vanlig vecka igen

Tiden gick även förra veckan och helt plötsligt var vi inne på en ny vecka igen.

I helgen blev det inte så mycket mer än arbete på lördag, 857:e melodifestivalen för i år. Snälla, snälla, snälla gick vidare.. Vem röstade på henne? Sedan var jag med EK på söndag en stund innan vi gick till farmor och farfar för kalas/middag. Pizza blev det. Ganska gott. Träffade då pappas syskon och mina kusiner. Lilltjejen var det full fart på som vanligt.

Sedan blev det att lägga sig hyffsat tidigt för att det var ju trots allt skola dagen efter. Vaknade väl tre någon gång och sedan någon gång efter det. Klarvaken. Så det var inte så svårt att kliva upp heller.
Träffade Erik på busshållplatsen och snackade lite med honom. Han hade varit i Sthlm hela veckan. Kul för han...
Sedan väntade en låååång måndag med fysik som start. Tufft.
Gjorde ett gammalt nationellt prov på matten på en lektion. Så provet som väntar på fyra timmar känns rätt lugnt då.. Fick dessutom veta att om jag anstränger mig lite på engelskan har jag chans till ett MVG, annars har jag ett starkt VG. Det känns då bra.

Köpte en present till mamma efter skolan idag. Hon fyller ju år i morgon så att.. I tid och så, bra MLA. Men det blev lite choklad då det inte fanns de ljuslyktor jag hade tänkt köpa. För jag tror inte att hon vill ha orangea? De var inte så fina i alla fall. Köpte även ett ritblock till mig själv. Mitt gamla är slut så jag behövde ett nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0