10 mars

Jag kan inte hjälpa det. Melodifestivalen förföljer mig. Går man i affärer så spelas låtarna på radion i högtalarna. Och sedan i skolan. Gunilla verkar inte vilja släppa melodifestivalen i Skellefteå. Det borde hon verkligen göra... Men flash är kul så jag klagar inte. Det blir bra i slutändan. Bara man slapp schlagern.

Vår kemilärare går oss på nerverna. Inte många förstår vad hon menar och man lär sig inte så mycket. Det har gått så långt att vi nog går till rektorn och klagar lite. Men jag tycker synd om henne, hon gör sitt bästa. Idag verkade alla ha gett upp och slutat bry sig över huvudtaget. Stackars människa.

Ikväll är det ett nytt avsnitt av House. Ser framemot det, hoppas bara att jag lyckas hålla mig vaken tills dess. Verkar svårt.



Jo just det. Grattis mamma på födelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0