Nu svarar jag...

Vad ska du göra efter gymnasiet?
Jag ska fortsätta att studera men vad det blir har jag ingen aning om.

Vem är din idol?
Det finns många jag ser upp till men jag har ingen särskild idol.

Din inspiration kommer från?
Allt som finns i min omgivning, en diskussion som jag tänkt på och fått en idé. Bilder, film och massa annat.

Snyggaste kändisen?
Haah, jag vet inte... Bryr mig inte så mycket om det.

Bästa filmen?
Svårt att säga, men Twilight var ganska bra, The notebook ännu bättre. Har säkert sett någon bra men jag har antagligen glömt bort den...

Bästa låten?
Just nu är det I´m Yours med The Script som dunkar högt ur högtalarna.

Bästa affären?
Oj, kanske Carlings och sedan Sneakersnstuff i Sthlm. Finfina skor...

Bästa julklappen?
Adidaströjan kanske och sedan pengarna som jag köpte väskan för.

Bästa kvällen ever?
Det finns många, kan inte riktigt säga någon speciell. Kvällarna med Elins, ElinK och Linnea har smetat ihop sig till en gröt. Bara fina minnen.

Om du fick vara en karaktär ur en film eller teveserie, vem skulle du då vara?
Kommisarie Barnaby. Nae inte riktigt men Charlie Eppes vore ganska kul att vara. Tänk att lösa brott med matte, då har man nog inte så stora problem med att räkna med derivata...  

Vad ska ElinK göra efter gymnasiet?
Hon borde satsa på ett högavlönat jobb som städare eller lagerarbetare. Om det inte lockar så har ElinK haft tankar på inredningsarkitekt med ELINredning. Någon måste fortsätta efter Ernst du vet...


Så där ja, det var frågorna jag fick. Hoppas att svaren duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0